Veel gestelde vragen

Wij hebben een overzicht gemaakt van de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 


Betalingen

Hoe kan ik betalen in de webshop?

 

In onze webshop kun je gemakkelijk betalen met iDeal, Visa, Mastercard, Maestro, Bancontact / Mister Cash, Sofortbanking, Paypal of via een bankoverschrijving. Ook kun je eenvoudig achteraf betalen via Klarna (betaal binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling). Alle betalingen worden via beveiligde servers afgehandeld. Meer informatie over onze verschillende betaalmethodes zijn te vinden deze pagina.

 

Kan ik betalen bij het afhalen van mijn bestelling?

 

Bij het afhalen van jouw bestelling is het helaas niet mogelijk om te betalen.

 

Kan ik betalen bij aflevering?

 

Het is helaas niet mogelijk om bij aflevering van de materialen bij de chauffeur te betalen.Aanvullen. 

 


Bestellingen

Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

 

Zodra de bestelling bij ons binnenkomt ontvang je een bevestiging per e-mail met daarin alle gegevens van jouw bestelling. Controleer deze goed! Wanneer de betaling is ontvangenen, ontvang je een nieuwe e-mail maar daarin de betalingsbevestiging. Geen e-mail ontvangen? Controleer even de spam- of reclamemap. Ook kan de status van de bestelling bekeken worden wanneer je inlogt op jouw Godu-klantaccount.

 

Wat is de huidige status van mijn bestelling?

 

Om jou op de hoogte te houden van de meest recente informatie omtrent de werking en levering van de bestelling, sturen wij bij iedere stap van het bestelproces een nieuwe bevestiging met de laatste status. Geen e-mail ontvangen? Controleer even de spam- of reclamemap of log in op jouw Godu-klantaccount.

 

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet compleet is?

 

Is je bestelling afgeleverd maar niet compleet? Alle bestellingen worden goed gecontroleerd voordat deze verzonden worden. Kleine producten of accessoires kunnen soms meeverpakt zitten in de grotere verpakking. Daarom ook het verzoek om eerste het gehele pakket goed te controleren. Mochten de missende producten niet te vinden zijn, neem dan contact met ons op zodat wij samen tot een passende oplossing kunnen komen. 

 

Kan ik mijn bestelling telefonisch plaatsen?

 

Helaas is het niet mogelijk om jouw bestelling telefonisch te plaatsen. Wel kun je contact met ons opnemen en kan er een bestelling voor jou klaar gezet worden. Wij sturen dan een link per e-mail toe waarmee de bestelling afgerond en betaald kan worden.

 

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

 

Mocht je een fout hebben gemaakt bij het plaatsen van jouw bestelling kan dit nog aangepast worden. Wel zal dit zo snel mogelijk na het plaatsen van de bestelling moeten gebeuren, anders is de kans heel groot dat deze al verstuurd is. Neem in dit geval telefonisch contact met ons op en houd je bestelnummer bij de hand.

 


Verzending & Vertraging

Hoe verpakken jullie mijn producten?

 

Alle producten worden secuur verpakt zodat deze onbeschadigd bij jou thuis aankomen. Alle breekbare priducten worden stuk voor stuk verpakt in een speciale folie waarmee breuk niet voorkomt. Daarnaast vullen de resterende ruimte in de doos met een zachte opvulling zodat alles netjes aankomt. 

 

Welke bezorgservices bieden jullie aan?

 

Alle informatie over onze verschillende bezorgservices zijn te vinden op de volgende pagina.

 

Wat zijn de verzendkosten?

 

Wij bieden een aantal verzendopties aan, de verzendkosten zijn afhankelijk van jouw keuze. Op deze pagina kun je meer lezen over de verzendkosten.

 

Wat is de verwachte levertijd?

 

Wij streven er naar om jouw bestelling binnen één tot drie werkdagen bij jou thuis (of op werk) bezorgd te hebben. Wij versturen al onze producten met PostNL of XXL-Pakket, dat is veilig en vertrouwd. Mocht je niet thuis zijn, leveren we jouw pakket gewoon bij de buren af. Het pakket is altijd te volgen met de track en trace code die je zult ontvangen per mail.

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

 

Zodra de betaling voor jouw bestelling is ontvangen wordt de opdracht verwerkt in ons magazijn. Tijdens deze verwerking sturen wij bij iedere stap van het bestelproces een nieuwe bevestiging met de laatste status. Wij streven er naar om alle bestellingen binnen drie werkdagen te verzenden. 

 

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

 

Alle bestellingen worden tijdens kantooruren geleverd door PostNL of XXL-Pakket. Voor deze bestellingen moet bij ontvangst worden getekend. Nadat jouw pakket is aangeboden bij de betreffende bezorgdienst ontvang je per mail een verzendbevestiging. In deze e-mail vindt je de Track & Trace code van de levering van jouw bestelling. 

 

Op welke dagen wordt er bezorgd?

 

De bestellingen die via PostNL geleverd worden, worden geleverd van maandag tot en met zaterdag. De grotere pakketten gaan via XXL-Pakket en worden geleverd van dinsdag tot en met zaterdag.

 

Ik heb bericht ontvangen dat mijn bestelling is verzonden. Waarom is deze nog niet geleverd?

 

De bestelling wordt in Nederland doorgaans de volgende dag en in België binnen één tot drie werkdagen geleverd. Helaas kan het soms langer duren door vertragingen bij de afhandeling of verzending bij de vervoerder.

 

Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail.

 

Controleer eerst goed jouw mail. Het kan zijn dat de mail tussen de reclame of spam terecht is gekomen. Echt niks binnen? Neem in dat geval contact op met onze klantenservice per telefoon of mail.

 

Kan ik mijn product ook laten bezorgen op een ander adres dan mijn factuuradres?

 

Bij het plaatsen van de bestelling kan er aangegeven worden of de bestelde materialen op het factuuradres of op een ander willekeurig adres (bijvoorbeeld werk) afgeleverd moeten worden. 

 

Hoe zit het met bestellingen buiten Nederland, België en Duitsland?

 

Wij kunnen ook bestellingen naar andere landen verzenden. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice per telefoon of mail en vraag naar de mogelijkheden.


Afhalen

Hoe moet ik een bestelling plaatsen als ik deze wil afhalen?

 

Als u een bestelling wilt afhalenn dan gaat dat volgens de volgende stappen.

Stap 1: Allereerst plaats je de gewenste product(en) in de winkelwagen door het gewenste aantal in te vullen en daarna op de bestel knop met de winkelwagen te klikken.

 

Stap 2: Nadat je de gewenste product(en) in de winkelwagen hebt geplaatst dan zal je automatisch naar je winkelwagen gaan. Vanuit je winkelwagen kan je op "Bestelling plaatsen" klikken om de bestelling af te ronden of je kunt ervoor kiezen om nog meer producten toe te voegen.

 

Stap 3: Zodra de bestelling compleet is en in de winkelwagen op "Bestelling plaatsen" geklikt hebt dan kom je op de pagina waar je de bestelling kunt afronden. Op deze pagina vul je de gegevens in en kun je voor afhalen kiezen en selecteer je je gewenste betaalmethode. Als laatste ga je akkoord met de algemene voorwaarden & privacy statement en kunt u op de grote knop "Bestelling Bevestigen" klikken om de bestelling af te ronden.

 

Stap 4: Zodra uw bestelling geplaatst is, sturen wij deze door naar ons magazijn. U krijgt per e-mail instructies hoe het afhalen in zijn werking gaat. Let op! Godu heeft meerdere magazijnen in Nederland, het kan dus zo zijn dat u de producten niet bij het hoofdmagazijn afhaalt.

 

Meer informatie over afhalen kunt u vinden op de volgende pagina.


Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

 

U kunt op de volgende pagina lezen hoe u een product kunt retourneren.

Krijg ik mijn geld terug als ik een artikel terugstuur?

 

Ja, als u een artikel binnen 30 werkdagen na levering terugstuurt, krijgt u uw geld terug. Opmerking: De teruggestuurde artikelen worden geïnspecteerd bij aankomst in het magazijn en er worden kosten in rekening gebracht als er iets ontbreekt.

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit om een artikel terug te sturen?

 

De teruggestuurde artikelen worden geïnspecteerd bij aankomst in het magazijn. Als alles in orde is, maken wij het terug te betalen bedrag over naar uw bank- of girorekening. Als u per creditcard hebt betaald, crediteren wij het bedrag. Kosten, in geval van schade of ontbrekende onderdelen, worden automatisch in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.

Hoe lang duurt het voordat mijn retour is verwerkt?

 

Wanneer wij uw retour in goede orde hebben ontvangen, wordt deze dezelfde werkdag in behandeling genomen. Uw gewenste alternatieve product wordt, indien mogelijk, direct verzonden. Indien u uw aankoopbedrag retour wenst, duurt de verwerking van de betaling na ontvangst binnen Nederland gemiddeld twee tot drie werkdagen.

Het nieuwe product dat ik heb uitgekozen is duurder dan het product dat ik retour stuur. Wat kan ik doen?

 

Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, nemen wij deze in behandeling. Als blijkt dat het alternatief duurder is, ontvangt u van ons bericht hoe u de bijbetaling kunt afronden.

Ik heb mijn retourzending opgestuurd, maar ben vergeten het ordernummer te vermelden. Wat moet ik doen?

 

Om uw retourzending in goede orde af te handelen, hebben wij voldoende informatie nodig. Indien u bent vergeten bepaalde informatie mee te sturen, verzoeken wij u vriendelijk om een mail te sturen naar ons.

Zodra wij voldoende informatie hebben omtrent uw verzending, zullen wij onze uiterste best doen om deze alsnog te verwerken.


Garantie & Service

Wanneer kan ik reactie verwachten op mijn e-mail?

 

Wij streven ernaar om uw bericht binnen 24 uur te beantwoorden. In geval van een klacht of schadeafhandeling proberen wij dit binnen zeven dagen voor u af te ronden. Om dit zo spoedig mogelijk te laten verlopen, willen wij u vriendelijk verzoeken om uw medewerking. Bijvoorbeeld bij een verzoek om foto’s.

Ik ben niet tevreden, waar kan ik terecht met mijn klacht?

 

Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Bent u onverhoopt toch niet tevreden, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij lossen uw klacht graag op.

 

Zie de volgende pagina om een klacht te melden. Zodra wij de klacht hebben ontvangen, sturen wij u een bevestiging. Vermeld bij uw klacht uw naam, adres en ordernummer zodat wij de klacht zo snel en effectief mogelijk kunnen oppakken. Binnen één week reageren wij inhoudelijk op uw klacht.

Ik heb een suggestie voor verbetering, waar kan ik terecht?

 

Wij staan altijd open voor suggesties om onze dienstverlening nog verder te verbeteren. Als u suggesties heeft, ontvangen wij deze graag via de e-mail.

Hebben jullie algemene voorwaarden?

 

Wat zijn uw (en de onze) rechten en plichten bij een aankoop? U leest er alles over in onze algemene voorwaarden.


Privacy

Wij gaan ten alle tijden netjes om met uw persoonlijke gegevens. Lees meer over privacy en cookies op de volgende pagina.