Klanttevredenheid staat bij happypaella.nl voorop. Is het bestelde product niet naar wens? Jammer, maar dat kan gebeuren! Uiteraard doen we ons uiterste best om alsnog een tevreden klant van u te maken door met een passende oplossing te komen. U kunt uw bestelde producten binnen 14 dagen naar ons terugzenden. U kunt hierbij kiezen voor een vervangend product, een tegoedbon of voor teruggave van het aankoopbedrag. Wilt u een product terugsturen? Volg dan onderstaand stappenplan.

Pakket beschadigd aangekomen of verkeerd product ontvangen?

De producten van Happypaella.nl worden zorgvuldig verpakt en gecontroleerd. Toch kan het voorkomen dat u een product niet in goede staat of dat u een verkeerd product ontvangt. Als dit gebeurt, laat ons dit dan zo snel mogelijk weten. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar info@happypaella.nl. Wij streven erna om uw mail binnen 1 werkdag te beantwoorden.

LET OP: stuur altijd een mail onder vermelding van uw ordernummer met enkele foto’s mee van de schade of van het verkeerd ontvangen product zodat wij u aan de hand van de foto’s een passende oplossing kunnen bieden.

Gebruikt maar toch retourneren?

Uiteraard kan het voorkomen dat u het product binnen de 14 dagen zichttermijn al wel in gebruik heeft genomen maar toch retour wilt sturen. In deze situatie brengen wij u de kosten voor het retourneren wel in rekening. De kosten voor het retourneren is 6 euro. Als het product sporen van gebruik heeft retourneren wij maximaal 50% van het aankoopbedrag. Dit percentage bepalen wij na het bekijken van de gebruikssporen.

Voorwaarden retourneren

  • U draagt het risico van de retourzending in het geval deze zoek raakt.
  • De producten worden binnen de zichttermijn van 14 dagen geretourneerd, dit gaat in op de dag na ontvangst van uw artikel(en).
  • Het ongebruikte artikel bevindt zich voor zover mogelijk in originele staat en fabrieksverpakking.

START VIA DEZE LINK UW RETOURPROCES

Zoeken